.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ...
گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟

يكي از خوانندگان سايت شمال نيوز كه متاثر از نحوه عملكرد برخي مديران كم تجربه در مديريتي بود با ارائه نكته نظري به استاندار مازندران حق داد و در سخني با ايشان اينگونه نظر داد و نوشت :
حسب تصادف دیروز پیچ رادیو را در هنگام رانندگی باز کرده بودم که بمناسبت هفته جهادکشاورزی برنامه زنده رادیویی داشت . رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ؛ نصرا... خادم در پاسخ به یک شنونده ایی ؛ آمار و ارقامی را در خصوص میزان سهمیه کود و سم مازندران اعلام میکرد.

من که یک کارشناس در مدیریت حفظ نباتات بودم و تقریبا در این ارتباط اطلاعات کافی دارم تعجب کردم و تاسف خوردم و دلم بحال استاندار مظلوم مازندران سوخت که با این مدیران نا بلد دارد کار میکند و قصد توسعه بخش کشاورزی را که همه چیز این استان است را دارد.

تعجبم از این است که یک مدیر دستگاهی به این مهمی در ارتباط با مسئله مهمی مانند نهاد های مهم کشاورزی مانند سم و کود کمترین اطلاعات را هم ندارد. مثلا او سهمیه استان مازندران را در میزان سم تخصیصی 25 هزار تن اعلام کرده است . این رقم درست رقمی است که مال کل کشور است نه سهم مازندران. سهم مازندران درست کمتر از یک پنجم این میزان بوده است، یعنی حدود 5/4 هزار تن . نگرانی ما و بخصوص کشاورزان ما این است که چگونه این مدیران میخواهند برای کشاورزی استان کاری بکنند . مدیری که نداند در بخش نهاده های تولید سهمیه مازندران چقدر است چگونه خواهد توانست از حق کشاورزی و کشاورزان دفاع کند؟!!

آقای استاندار بخدا در حق مردم مازندران دارید ظلم میکنید . مگر قطع الرجال است؟! برای بخش کشاورزی باید از نیروهای متخصص تر و با سابقه و تخصص بیشتر و مسلح به علم روز استفاده کنید. والله فاجعه ای در راه است و ما با این مدیرانی که این کاره نیستند والله ره به جایی نخواهیم برد.
شما را بخدا از عواقب این کارها بترسید و تازه این بنده خدایی را که تنها در حد مسئول واحدی در سازمان جهاد سابق سابقه داشته ، را هم که اینکاره نیست ، در رنج و عذاب قرار ندهید بگذارید ایشان به همان گلخانه موزی که از بیت المال وامش را گرفته است ( نزدیک به 400.000.000 میلیون ریال ) بپردازد.
دقیقا می دانیم که ایشان با جوسازی و پیگیری خاصی و با تحریک بعضی از موزکارانی که ضرر کرده اند و تقاضای بخشودگی دارند قصد دارد همین مبلغ وام را که بیشترش را در راه دیگر مسائل زندگیش صرف کرده است به بیت المال نپردازد.

تا الآن که اصلا قسطی نداده است . جرایم دیرکرد را هم نداده است . هی تقاضای عفو دارد و پیگیری زیادی را برای بخشودگی دارد در صورتی که گلخانه موز او در یکی از روستاهای اطراف ساری با بهترین شکل فعال است و دارد سودش را می برد و اگر هم بخشودگی باشد باید به آنهایی که واقعا ضرر کرده اند ببخشند؛ نه آن که همه را یکسان با هم در نظر بگیرند.

وقتي يك مقام ارشد استاني نگراني و گله مندي شديد خود را از يك دستگاه مهم كشاورزي اعلام مي كند و به صراحت مي گويد : اگر مسوولان و كارشناسان كشاورزي نسبت به اين طرح توجيه منطقي دارند و يااينكه بااستدلال انتظاراتمان را رد مي‌كنند اعلام كنند.
وقتي مهندس " شفقت" مي گويد : مازندران استاني كشاورزي و دامپروري است و دولت تسهيلات مناسبي در اين بخش اختصاص داده است اما با كمال تاسف مسوولان كشاورزي به اين امر توجه كمتري دارند. شما يا هر خواننده ديگر مشكل را در چه مي بينيد ... آيا جا براي قضاوت وجود دارد ... يا خداي نكرده قصد تخريب داريم .... بخدا در برخي ادارات استان مديراني را مي توانيم نام ببريم كه بسيار كم تجربه و فاقد توانايي مديريتي اند و داد كاركنان ومخاطبينشان را در آوردند كه بدلائل خاص حزبي خود را متصل مي كنند ومبرا از تغيير مي شوند و بيچاره استاندار هم مانده چيكار كند؟...


استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع " شمال نیوز " مجاز می باشد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 دي 1385
آقا سلام هر بنده خدایی بوده راست گفته است . منم دلم بحال استاندار میسوزد و هی ساز تغییرش را میشنویم. آقای ... از همین آقای رئیس جهادکشاورزی کم تجربه و نابلد حمایت میکند و خادم خودش را وصل باو میداند. استاندار بنظر من دارد ملاحظه کاری میکند.
نا شناس 16 دي 1385
چرا این سایت به این اشاره نکرد که خود استاندار چه کارهائی بلد می باشند که دیگر مدیران بلد نیستند از انتخاب بعضي معاونين ثابت کرد که در سمت مدیریت ارشد اجرائی استان برایش خیلی ضعیف می باشد اگر بگوئیم که در این انتخاب ها اقای مهندس!شفقت نقشی نداشته دروغیست بزرگ چون اگر استاندار مخالف این انتخاب ها بود تا بحال سکوت نمی کرد و بخاطر مردم استعفا می بایست می داد تازه مشکل فقط معاون سیاسی نیست مردم شریف مازندران از انتخاب بیشتر مدیران استانداری تعجب و سکوت کردند تا اینکه در سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سکوت را شکسته و با دروغگو خواندن بعضی از مدیران اعتراضات خود را در انتخاب اینگونه مدیران به رئیس جمهور رساندند .

تازه مردم شریف ما این نکته را خوب میدانند که استاندار خودشان از جمله کسانی هستند که با حضور مدیرانی کار امد و ارزشی در این استان مخالف بوده و هستند (نقش داشتن در عزل مديران كارآمد مثل مهندس حبیبی رئیس سازمان صنایع و معادن و عشوری مدیر کل راه و...)در اينجا ياد اين ضرب المثل مي افتم كه ميگه (مورچه چيه كه كله پاچه اش باشه) استاندار خودش چی بلده که بقیه مدیران نیستند
نا شناس 17 دي 1385
با سلام به نظر من انتقاد بدین شکل اصلا درست نیست بلکه انتقادات باید سازنده باشد به نظر من این افراد نگران جایگاه از دست دادهشان هستند نه مردم؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.97 seconds.